Ofte stillede spørgsmål

FORSENDELSE

Hvad koster fragten?

Bemærk! Pakker til pakkeshops skal afhentes inden 7 dage. 
Afhentes de ikke, sendes de tilbage til Tweencare, og beløbet for returfragt vil blive fratrukket dit tilgodehavende. 

Prisen på fragten afhænger af udbyder og pakkens vægt. 

Du kan vælge mellem følgende udbyder:

 

DAO levering til din hjemmeadresse

Pakker op til 1 kg koster mellem 32,- og 35,- kr. 

Pakker op til 3 kg koster 40,- kr. 

 

DAO levering til pakkeshop 

Pakker op til 1 kg koster mellem 30,- og 32,- kr. 

Pakker op til 2 kg koster 36,- kr. 

 

GLS

Pakker op til 5 kg koster 39,- kr, og der sendes til din nærmeste GLS Pakkeshop.

 

Du vil kunne se fragtprisen på vores website så snart du har tilføjet et produkt til indkøbskurven.

 

 

Hvor lang tid går der før jeg får min bestilling?

GLS-bestillinger indleverer vi til en pakkeshop tidligt om morgenen på hverdage. De afhentes i vores lokale pakkeshop inden middag til omdeling inden for 1-3 hverdage.

GLS leverer mandag til fredag inden for normal åbningstid.

Når pakken er ankommet, informerer GLS dig pr. sms/mail. Du kan derefter afhente pakken i en GLS PakkeShop inden for 10 hverdage.

 

DAO-bestillinger indleverer vi til en pakkeshop inden kl. 21. De afhentes i vores lokalepakkeshop af DAO den efterfølgende nat til omdeling inden for 1-2 dage. 

 

Hvem leverer min ordre?

Du kan vælge forsendelser med enten GLS Pakkeshop eller DAO Hjemmelevering eller Pakkeshop.

 

Du vælger din forsendelse ved "bestilling". 

 

ANNULLERING ELLER RETURNERING

Hvordan sender jeg en vare retur?

Hos TweenCare.dk har du 14 dages fuld returret. Hvis du som kunde, ønsker at returnere fejlbestilte varer sendes disse sammen med en kopi af fakturaen til:

TweenCare IVS
Sølundsgade 16
8700 Horsens

VIGTIGT: Forsendelsen skal sendes til GLS Pakkeshop med PakkeShop-ID: 2080095038 (Shell, Sundvej 2A, 8700 Horsens)

Ved modtagelse, vil vi såfremt kravene til vores returpolitik er opfyldt, krediterer købesummen tilbage til din bankkonto.

 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

Varens stand, når du sender den retur (Returpolitik).

Hvis varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske såfremt varen samt emballage returneres i samme stand og mængde som da du modtog den. For produkter fra Tweencare, betyder det at deodoranter, sæber, plejeartikler m.m. ikke må være taget i brug eller åbnet. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Originalemballagen udgør en væsentlig del af varens værdi og varen anses derfor for ikke returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis originalemballagen ikke følger med.

 

Bemærk.
Vi kan desværre ikke tilbyde detailsalg fra vores firma adresse. Det er derfor ikke muligt at afhente varer eller aflevere returvarer på vores adresse.

BETALING

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan hos TweenCare betale med følgende betalingskort:

 

dankort Visa Visa Electron

Dankort, VISA/Dankort, VISA, og VISA Electron.

 

Du kan også betale med Mobilepay 

Hos TweenCare betaler du intet kortgebyr. Når du betaler med kort, hæver vi først beløbet på din konto, når dine varer afsendes fra os. Du vil modtage en kvittering for betalingen sammen med dine varer.

 

Er betaling pr. efterkrav muligt?

Nej, desværre. Vi sender ikke pr. efterkrav.

 

Er det sikkert at bruge kreditkort?

TweenCare anvender en sikker betalingsgateway fra Wannafind.dk.

Betalingsgateway’en sørger for sikker formidling af data mellem webshoppen og Nets, der skal godkende din betaling.

Wannafinds betalingsgateway er godkendt og certificeret af Nets og PCI DSS. Systemet bygger på en krypteringsnøgle udviklet af Verisign, som sikrer, at uvedkommende ikke opfanger følsomme oplysninger under dataudvekslingen.

Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra TweenCare’s lager. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.

 

Hvornår bliver mine penge hævet?

Din betaling bliver først godkendt overfor PBS, når din pakke er afsendt fra vores lager.

 

Mit betalingskort bliver afvist?

Der kan være flere grunde til at dit betalingskort kan blive afvist. Den hyppigste grund er indtastningsfejl. Læs vejledningen grundigt under betalingsprocessen. Er du i tvivl, kan du kontakte os på: salg@tweencare.dk

 

Kan jeg betale via bankoverførsel?

Nej, det er ikke muligt at betale med bankoverførsel

BESTILLING

Kan jeg ændre i en gennemført bestilling?

Hvis du ønsker at ændre i en allerede gennemført ordre, skal du kontakte mig hurtigst muligt ved at sende en mail til salg@tweencare.dk. Så længe at ordren ikke er pakket kan jeg ændre i adresseoplysninger og ordrens indhold.

ORDRESTATUS

Bliver jeg informeret om leveringstidspunktet?

Ja, du vil automatisk modtage en ordreopdatering, når din pakke er blevet afsendt fra TweenCare. Du kan forvente din bestilling 1-2 dage efter modtagelsen af denne ordreopdatering.

 

Kan jeg få oplyst Track&Trace-nummeret?

Du vil få oplyst Track & Trace nummeret sammen med ordreopdateringen, der fortæller at ordren er afsendt og kan herefter følge leveringsstatus på GLS’ hjemmeside.

 

Ordrebekræftelsen er ikke modtaget?

Efter du har lagt din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse via mail. Denne ordrebekræftelse sendes få minutter efter din bestilling. Hvis du ikke modtager denne, kan det skyldes en teknisk fejl eller en fejl i din indtastede e-mailadresse. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, kan du kontakte mig på: salg@tweencare.dk.

Husk evt. at kontrollere om ordrebekræftelsesmailen ikke blot er blevet fejlplaceret af dit mailprogram til f.eks. uønsket post eller spam mail.